scroll_to_content

RECEPT: 3 TIPY NA ZDRAVÉ SNÍDANĚ

Vydatná snídaně – příslib zdařilého dne

Začínáte ráno snídaní? Děláte velmi dobře, snídaně totiž tvoří základ celého dne. Dodává mozku potřebnou energii, zvyšuje fyzickou i psychickou kondici a díky pravidelnosti snižuje riziko tloustnutí. A navíc – není šťastnějšího startu než posnídat v kruhu svých blízkých.

Nechcete strávit při přípravě snídaně celé ráno u plotny? Tři skvělé recepty od našeho kuchařského tria Vám nezaberou hodně času, a ještě si výborně pochutnáte! Tak už na nic nečekejte -  s chutí do toho….  
 

Snídat byste měli to, co máte rádi a na co máte momentálně chuť. Jakou ideální dobrotu si ještě po ránu můžete dopřát? Přinášíme tipy, které skvěle nabudí váš organismus i přispějí k dobré náladě. 

Startujte svůj den vlákninou

Ideální snídaně by měla obsahovat dostatek vlákniny, bílkovin a přiměřené množství sacharidů. Ty dodávají organismu energii a živiny v podstatě na celý den. Můžete se nastartovat celozrnným pečivem, ovesnou kaší, jogurtem nebo tvarohem s nízkým obsahem tuku. Naopak se hned po ránu snažte vyvarovat klasice v podobě míchaných vajíček s cibulkou a špekem, uzenin, bílého pečiva ve sladké i slané formě.

Suroviny:

  • 2 plátky celozrnného chleba
  • 100 g odtučněného tvarohu
  • neochucená lučina
  • 50 g šunky
  • Jarní cibulka
  • Sůl a pepř na dochucení
  • 2 menší mrkve

Postup:

Smíchejte odtučněného tvarohu s malou kostkouneochucené Lučiny. Přidejte nadrobno nakrájenou drůbeží šunku ana jemno nakrájenou jarní cibulku. Dochuťte solí a pepřem.

Rychlá snídaně z jogurtu

Suroviny: