Nevíte si rady s objednávkou, potřebujete zboží vyměnit, či reklamovat?
+420 530 514 814 (Po-Pá, 8-16 h)
info@fitness4u.cz
Na e-maily odpovíme v pracovní době co nejrychleji.
Potřebujete poradit s výběrem produktů, nevíte jaký koupit dárek, popř. jak správně dávkovat suplementy?
+420 530 514 815 (Po-Pá, 8-16 h)
poradime@fitness4u.cz
Chcete vrátit zboží?
Jak postupovat při vrácení zboží
Chcete reklamovat zboží?
Jak postupovat při reklamaci zboží
Kamenné prodejny
Sportovní prodejny s nabídkou toho nejprodávanějšího z našeho eshopu. Využijte možnosti osobní rady a vyzkoušení produktů naživo. Na partnerských prodejnách Sportega.cz najdete také testovací rakety, profesionální vyplétání raket, půjčovnu boxů a nosičů Thule a další zajímavé služby.
Prodejna Fitness4U Uherské Hradiště
Mariánské náměstí 126 (Zobrazit na mapě), 686 01, Uherské Hradiště
tel.: 572 155 199
uh@fitness4u.cz
Výdejní místo Šlapanice
Švehlova 1719/80 (Zobrazit na mapě), 66451, Šlapanice
tel.: 530 503 100
info@sportega.cz
Prodejna Sportega Brno
Křenová 26 (Zobrazit na mapě), 602 00, Brno
tel.: 530 503 118
brno@sportega.cz
Provozovatel a fakturační adresa
Sportega s.r.o.
Čechyňská 16
602 00 Brno
IČO: 26904241
DIČ: CZ26904241
Jsme plátci DPH
vedeno v oddíle C, vložce 44355 u rejstříkového soudu v Brně
Bankovní účet pro platby (Raiffeisenbank, a.s.): 490576036/5500, IBAN: CZ7755000000000490576036, SWIFT / BIC: RZBCCZPP
Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.