scroll_to_content

DOPRAVA

Můžete využít následující způsoby dopravy:

  • DPD
  • DPD pick up
  • Zásilkovna
  • Osobní odběr Brno
  • Osobní odběr Uherské Hradiště

Informace o možnostech platby za zboží se dozvíte zde.


DPD

Expresní balíková přeprava zajišťuje doručení do 24 hodin po celé ČR a SR. O čase doručení budete v daný den ráno informován prostřednictvím SMS s hodinovým časovým oknem. Možnost bezplatné změny termínu doručení.


platba předem platba dobírkou
dopravné 99 Kč 138 Kč

Všechny objednávky přes DPD s vyšší hodnotou než 1 500 Kč mají dopravu zdarma.

 


DPD pick up

Zásilku budete mít připravenou na jednom z 1300 odběrných míst. DPD vám dá vědět smskou a e-mailem, že máte balíček připravený. Na většině míst si ho můžete vyzvednout i o víkendu. Pokud jste neplatili předem, zaplatíte za něj v hotovosti. Když si ho nevyzvednete do 7 dní, vrátí se zpátky k nám.


platba předem platba dobírkou
dopravné 65 Kč 104 Kč

 


Zásilkovna

Síť poboček výdejních míst. Zásilkovna má nejvíce výdejních míst v Česku a na Slovensku. V ČR je dokonce ve všech městech nad 5 tis. obyvatel. Jednoduše zvolíte výdejní místo a běžně druhý den můžete zásilku vyzvednout. Jakmile bude zboží předáno na Zásilkovnu, obdržíte e-mail se sledovacím číslem. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si můžete kdykoliv do 7 dnů zásilku vyzvednout.


platba předem platba dobírkou
dopravné 65 Kč 104 Kč

Všechny objednávky přes Zásilkovnu s vyšší hodnotou než 1 500 Kč mají dopravu zdarma.



Osobní odběr

Brno - sportovní prodejna Sportega (Křenová 26, 602 00 Brno)
Po, St, Čt, Pá: 9-19 h
Út: 9-18 h
So: 9-12 h

Uherské Hradiště (Mariánské náměstí 126, 686 01 Uherské Hradiště)
Po-Pá: 9-18 h

Šlapanice - centrální sklad (Švehlova 1719/80, 66451 Šlapanice)
Po: 9-17 h
Út: 9-15 h
St: 9-17 h
Čt: 9-15 h 
Pá: 9-15 h

Reklamace poškozené zásilky

Pokud je zásilka zalepená páskou kurýra nebo jakkoliv porušená, máte právo nahlédnout do balíku před dopravcem.

Pokud je na zboží závada, můžete balík odmítnout nebo sepsat s kurýrem protokol o poškozeném zboží. Ten potom můžete uplatnit při reklamaci.

Pokud si myslíte, že by zboží v balíčku mohlo být poškozené nebo může něco chybět, zásilku nepřebírejte a ihned nám dejte vědět.

O jakkoliv poškozené zásilce nás ihned informujte a domluvíme se, jak postupovat dál.


Veškeré ceny dopravy jsou včetně DPH a balného.