scroll_to_content

DOMÁCÍ TRÉNINKOVÝ PLÁN

Je tu konec dubna a léto pomalu volá! ? Chceme vás motivovat dostat se do formy i přes stále zavřené fitka a proto jsme společně se značkou NEBBIA připravili HOMEWORKOUT! Vybrali jsme pro vás i nejprodávanější fitness oblečení, které mají unikátní technické detaily na podporu výkonu a zajištění maximálních výsledků. 

f
  • Před začátkem každého cvičení je důležité rozehřátí celého těla, rozpohybování kloubů a protažení, abychom zamezili zraněním (ideálně 5-10 minut).
  • Pokud nějaké cviky nebudete ze zdravotních důvodu moct dělat, tak je jednoduše nahraďte jinými. Nevynechávejte! Pouze nalezněte alternativu k danému cviku, která vám budete vyhovovat.
  • Na konci cvičení samozřejmě proveďte důkladné protažení. 
  • f

⬇ Zde budete mít každý den, připravenou sérii cviků (video), které je v daný den potřeba zvládnout. ⬇

1. DEN

Dnešní trénink je zaměřen na spodní část těla a břicho.

f f

2. DEN

Dnešní trénink je zaměřený na celé tělo. ?

f f

3. DEN

Dnešní trénink s Miškou je zaměřený na celé tělo. ?

f f



Seznamte se s trenéry!??‍♂️ 

f

f

Vladimír Pečeňa

Certifikovaný fitness trenér na plný úvazek s 9 lety zkušeností. Zároveň i kulturista s dlouhým seznamem ocenění, vyhraných soutěží a šampionátů, zejména pak INBA a IFBB. ???? ??‍♀️

Michaela Pavleová

Osobní trenérka 1. kvalifikačního stupně ve fitness a kulturistice. V 15 letech se začala více zajímat o výživu, plánování jídelníčků a tréninkových programů a dnes pomáhá ostatním i online. ??‍♀️??‍♀️??‍♀️